Skuteczność działania

Z szeregiem wspaniałych rozwiązań z Instytutu Motywacji i Rozwoju,
zawsze będziesz przed konkurencją

Mistrzostwo
Osiągnęliśmy absolutne mistrzostwo w dziedzinie motywacji i rozwoju. Skutecznie obsługujemy nawet najtrudniejsze zlecenia.
Każdy element naszej oferty jest przez nas przemyślany i realizuje Twój cel – po prostu sprzedaje.

Zjedliśmy na tym zęby
Dlatego wiemy, że sprzedaż jest najważniejsza. Nie wdrażamy projektów. Osiągamy postawione nam cele. Jesteśmy skuteczni.
Po prostu zwiększamy sprzedaż. Nasz rekord? 400% wzrostu sprzedaży linii produktowej w ciągu roku.

Wciąż wprowadzamy nowe
Stale wprowadzamy nowe produkty, o których będziemy informować. Sami się szkolimy i podnosimy nasze kompetencje.
Bez przerwy oceniamy efekty naszej pracy i dostosowujemy rozwiązania do potrzeb Klientów.

O poziom wyżej
Byliśmy po Twojej stronie. Wiemy czego oczekuje się od dostawcy usług. Nie tolerujemy bylejakości. Wykonujemy nie tylko swoją pracę, ale też trochę extra. Nie wahamy się dać z siebie więcej.
Każde zadanie traktujemy indywidualnie.
Jesteśmy pewni, że gdy rozpoczniecie z nami współpracę, będziecie chcieli jeszcze więcej.

Najtańsi na rynku
I na koniec – jesteśmy nie tylko skuteczni, ale i najtańsi na rynku. Żart? Absolutnie nie.
Czytajcie dalej.

Konkurencyjność cenowa

Łączymy korzyści programów motywacyjno-rozwojowych z redukcją wpłat na PFRON. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku.

Redukcja kosztów – minimum 60% odpisu wpłat do PFRON
Firmom, które mają obowiązek wpłacania comiesięcznych składek na PFRON oferujemy wyjątkowe rozwiązanie łączące nasze usługi z redukcją obowiązkowych wpłat do PFRON. Po redukcji wpłat do PFRON koszt naszej usługi jest dużo tańszy. Dlatego istotnym elementem dla firm które skorzystają z naszej współpracy, jest dodatkowa korzyść finansowa, osiągana dzięki wdrożeniu naszego projektu. Efekt zależy od wybranego modelu programu oraz wielkości firmy. Zwykle już w miesiącu podpisania umowy, nasi klienci redukują wysokość wpłat na PFRON o około 80%.

Przykład:
Jeżeli nasza usługa kosztuje 10.000 zł, to nasz klient wpłaca mniej na PFRON o 6 tys. zł. W ostatecznym rozrachunku, nasza usługa będzie kosztować firmę tylko 4 tys. zł.

A jeżeli nasza usługa będzie kosztować 50 tys. zł? Wówczas klient wpłaci mniej na PFRON o 30 tys. zł. Ostatecznie firma poniesie koszt tylko 20 tys. zł.

Więcej o odpisach we wpłatach PEFRON »

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie – zatrudniamy osoby niepełnosprawne
Współpraca z naszą firmą przyczynia się do pośredniej społecznej i zawodowej aktywizacji osób niepełnosprawnych.

Od początku naszej działalności jesteśmy otwarci na różnorodność i wrażliwi społecznie. Zaprojektowaliśmy miejsca pracy w taki sposób, aby zajmowały je osoby niepełnosprawne. Na chwilę obecną przeważająca cześć naszej administracji, działu telemarketingu i wsparcia sprzedaży oraz IT i działu prawnego stanowią osoby niepełnosprawne.

Czy trzeba dłużej namawiać do współpracy?

Rozwiązania podatkowe

2 w 1, czyli jak dostać więcej za tę samą cenę.
Czy jesteś zainteresowany?

W ramach naszego Instytutu, oferujemy dodatkowo rozwiązania podatkowe, zmniejszające obciążenia finansowe w firmach. Wykorzystujemy w tym celu autorskie oprogramowanie, które rozlicza różnego rodzaju nagrody i bonusy w naszych rozwiązania motywacyjno-rozwojowych.

Korzyści aż nadto widoczne

  • zmniejszenie obciążeń wypłacanych wynagrodzeń z tytułu narzutów podatkowych i ubezpieczeń społecznych o 30-40%,
  • wprowadzenie jednolitego i nisko kosztowego rozliczania różnorodnych akcji promocyjnych, sprzedażowych i bonusowych w obrębie własnej firmy Klienta, a także u odbiorców czy konsumentów,
  • likwidacja „szarej strefy” w ramach systemów promocyjnych,
  • jednolity, przejrzysty sposób wynagradzania i motywowania pracowników i współpracowników.

Oszczędności podatkowe
Sposób opodatkowania nagród wydawanych w ramach programu motywacyjnego, którego uczestnikami są pracownicy bądź kontrahenci Zleceniodawcy uzależniony będzie od charakteru uczestnictwa w programie motywacyjnym oraz od typu umowy łączącej uczestników programu z Klientem.

Jeżeli uczestnikiem programu będzie osoba nieprowadząca działalności gospodarczej, zastosowanie znajdzie opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych według stawki 10% (Podstawa prawna art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych). Dzięki tej konstrukcji prawnej wypłata premii lub nagrody za uczestnictwo w programie obniżona jest niższą skalą podatkową oraz całkowicie zwolnioną z ZUS

Abonament

Określasz cele my je konsekwentnie realizujemy.
O nic więcej się nie martwisz

Proponujemy komfortowe rozwiązanie w formie wykupienia miesięcznego/kwartalnego abonamentu. Stała kwota zasila konto projektu, a my wdrażamy nasze produkty w Twojej firmie. Z szerokiej palety naszych produktów wybierasz te, które są Ci potrzebne w ramach ustalonej kwoty miesięcznego abonamentu. Czy to programy motywacyjne, lojalnościowe, czy też szkolenia, imprezy lub konferencje. Możesz wybrać produkty z jednej grupy produktowej np. szkolenia z Akademii Zdrowego Biznesu, lub dowolnie korzystać z produktów całej palety propozycji Instytutu Motywacji i Rozwoju w kolejnych miesiącach.

Wybór należy do Ciebie, tak samo jak komfort współpracy z nami

Modele rozliczania się w abonamencie dostosujemy do potrzeb i wymagań naszych klientów. Na wstępie proponuje dwa modele: Abonament dla konkretnego pracownika lub abonament na okaziciela (dla firmy)

Abonament dla pracownika
Firma wpłaca stałą miesięczną kwotę świadczeń. W ramach tej kwoty Instytut Motywacji i Rozwoju oferuje uśredniona wartość świadczeń. W ramach tego abonamentu konkretny pracownik korzysta z naszych produktów. Na przykład w jednym miesiącu wykorzysta jedno szkolenie, w innym miesiącu skorzysta z trzech.

Abonament na okaziciela
Firma wpłaca stałą miesięczną kwotę świadczeń. W ramach tej kwoty dowolni pracownicy mogą skorzystać z naszych produktów do uśrednionej wysokości naszych świadczeń. W ramach abonamentu mogą być programy motywacyjne dla departamentów  szkoelnia dla departamnetów, programy uznania i nagród, imprezy firmowe i świętowania suckessów lub dowolnie inne z koszyka naszych produktów.

Pracujemy strategicznie

Najczęściej w 5-ciu krokach. Możemy też zrobić kolejne.

1. Najpierw słuchamy
Słyszymy co do nas mówi Klient i czego oczekuje od naszych propozycji. Poznajemy Jego potrzeby i otoczenie konkurencyjne firmy. Analizujemy wszystkie niezbędne elementy.

2. Tworzymy rozwiązanie
Bazujemy na naszym doświadczeniu, ale po to, żeby stworzyć unikatowe dobrze „skrojone” rozwiązanie.

3. Mierzymy skuteczność
Nie pomijamy tego kroku. Mierzymy wszystko co wpływa na osiągnięcie celu. Często mierzymy wskaźniki przed zastosowaniem naszych rozwiązań. Analizujemy raporty i wyciągamy wnioski.

4. Udoskonalamy rozwiązania
Zmieniamy rozwiązania nawet w trakcie trwania programu. Nie zostawiamy Klienta wtrudnej sytuacji. Doskonale rozumiemy, że sytuacja na rynku bywa dynamiczna i dostosowujemy się do nowych wymagań. Działamy tak, aby program był atrakcyjny dla uczestników i skuteczny dla firmy.

5. Osiągamy cel
Nasze rozwiązania nie miałyby sensu, jeśli nie postawilibyśmy sobie mierzalnego celu. Wdrażamy program będąc przez cały czas w kontakcie z naszym Klientem. Na końcu naszego projektu, razem z Nim cieszymy się z osiągnięcia sukcesu.

Dedykowane rozwiązania dla firm

Zasoby Internetu oferują dzisiaj wiele sztampowych rozwiązań. Skoro chcecie Państwo z nami rozpocząć współpracę, to rozumiemy, że nie tego oczekujecie. Cieszy nas to i zobowiązuje do skutecznej i kreatywnej współpracy.

Dla każdego rozwiązania indywidualnie przygotowujemy pakiet rozwiązań: nagrody rzeczowe, pozafinansowe, docenianie niematerialne, karty przedpłacone, karty typu „benefit”. Projektujemy materiały POS, szkolimy sprzedaż, uruchamiamy infolinię, wdrażamy system obsługujący program. Prowadzimy efektywną komunikację z uczestnikami: projektujemy ulotki, listy, zaproszenia. Wysyłamy mailingi i e-mailingi, opieramy się na sms-ach. Wykorzystujemy Internet oraz portale społecznościowe.

Założenia strategiczne do programu
W celu opracowania solidnego projektu, program musi zaczynać się od jasnego zrozumienia pożądanych rezultatów. Jakie działania są wymagane, aby osiągnąć założone cele i w jaki sposób to osiągnąć.

Strategiczny plan obejmuje następującą identyfikację:
• osiągalne cele,
• pożądany czas do osiągnięcia celów,
• składniki, których działania przyczyniają się do tych wysiłków,
• zasoby potrzebne do programu.
Jak w przypadku każdego biznes planu, plan zaangażowania musi ustalić drogę do konkretnych celów. i odpowiedzieć na pytanie:
„W jaki sposób będziemy mierzyć sukces?”

Czy trzeba Cię jeszcze przekonywać?
Skontaktuj się z nami od razu »